The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 22 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 22 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 14 от 21 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 43027

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Вто Сеп 24, 2013 7:56 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 WUzkZ
Още по-красива си, когато си ядосана.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Damon-Elena-4x08-damon-and-elena-32976685-480-264
По дяволите...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mmp9ebpx3x1rp4im3o2_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 39936

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 24, 2013 8:01 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtn918RYFt1r051hjo1_500
Някой не са съгласни с мнението ти.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtn80oewyH1sxgygno1_500
Наистина е "по дяволите", скъпи.Бил си прекалено ненаситен.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 24, 2013 8:05 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_meqkn07nka1r9xerro1_500
Не ми пука какво казват другите.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mnlrhlIrGU1rxmardo1_r1_500
Беше прекалено далеч от мен за прекалено много време. Но въпреки днес, не мисля, че някога ще ти се наситя.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 24, 2013 8:11 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtn7gmuUNy1sjoaaxo2_250
Майкъл, Майкъл...толкова си сладък, невинен и влюбен.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtn7gmuUNy1sjoaaxo1_250
Но...не мисля, че някога ще се повтори.Потрети, ако трябва да сме честни.Майкъл аз...
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 24, 2013 8:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_m2ra9euYhT1r0yrj0o2_500
Не ми пука. Стига ми, че сега си тук, Елена.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 24, 2013 8:20 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtn74rBfGg1sjoaaxo4_250
Майкъл, моля те, спри!Просто...спри!Това...това не е начинът!Не може да се задоволяваш с малко, оставяйки ме да разбивам сърцето ти с всяка своя дума!
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 24, 2013 8:28 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Michael-and-Sara-prison-break-23872680-500-200
Добре съм, Елена. Мога да приема, че в момента не съм това, от което се нуждаеш.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 24, 2013 8:30 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_inline_mtlh0ngl6x1qham66
Ти си точно това от което всеки би се нуждал, красавецо, дори и аз.Но не мога да си позволя това...този лукс.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 24, 2013 8:34 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_m0cbmtiJvR1qi2lrlo1_r4_250
Какво те спира, Елена? Какво?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 24, 2013 8:38 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtn4ftXeu51r29hyoo9_r1_250
Не знам.Това че самата аз не знам какво искам, кого искам...какво желая за живота си и как ще продължи от тук нататък.И да, може би това е страх.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 24, 2013 8:42 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_static_michaelscofeelssidebargif2
Няма нищо лошо в това да се страхуваш, малката. А Хадес? Той обича ли те?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 24, 2013 8:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtn4ftXeu51r29hyoo7_r1_250
Не знам, но искаше да...опитаме.А сега, когато разбере какво направих, едва ли ще...По дяволите, Майкъл, отново го правиш.Караш ме да те наранявам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 25, 2013 6:38 am

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_ms6x2f0sti1ral8o3o4_250
Няма да разбере, Елена. Бъди сигурна в това.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_ms6x2f0sti1ral8o3o6_250
Нима не започнах аз всичко? Аз оплесках нещата, Елена. Вината си е изцяло моя, защото те оставих. Аз те нараних първи.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 25, 2013 12:43 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mpi6t6Fnbn1r29hyoo9_250
Пределно ми е ясно.Изгубих и него, ще изгубя и теб.Бях забравила колко прекрасно и удовлетворяващо е чувството да си сам и да не те е грижа.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mpi6t6Fnbn1r29hyoo8_250
Ако така ще ти е по-лесно - да, ти си виновен.Имаше ме, изгуби ме...а когато се върна отново прецака живота ми.Така по-добре ли се чувстваш?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 25, 2013 7:25 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqaubnqUZ1ral8o3o3_250
Няма да ме изгубиш отново, Елена! Никъде няма да ходя!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mpwi68koAB1rz5wkuo1_500
По дяволите, Елена!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqs8hJE0E1spygkeo3_250
Мисля за това всеки проклет ден. Никога не съм искал да си тръгвам, мразя себе си, че го направих и се проклинам всяка нощ. Мразя факта, че те обичам повече от собствения си живот, ненавиждам и целия свят, че те нямам и това ме убива.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 25, 2013 7:35 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtp14jt7qk1shh4jso6_500
Това не променя нищо, съжалението ти, не променя нищо!Не можеш да промениш миналото!Трябваше да мислиш тогава, не сега!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtp14jt7qk1shh4jso5_500
Не разбираш ли, че не мога да продължавам да го правя...не мога да продължавам да се разкъсвам между два свята, две личности, две желания, макар че е повече от очевидно, че това е проклятието на двойницата.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 25, 2013 7:50 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqfc0EEuF1ral8o3o4_250
Това беше единствения начин да бъдеш в безопасност, не разбираш ли? Аз съм синът на Луцифер, нося единствено нещастие навсякъде, където отида.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqozyMVKR1ral8o3o1_250
Не плачи, Елена. Обичам те.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqozyMVKR1ral8o3o4_250
Това е всичко, което знам в момента.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqozyMVKR1ral8o3o2_250
Ако пожелаеш, ще стоя далеч от теб. Ще идвам единствено, когато ти потрябвам, няма да се бъркам в живота ти повече. Не искам аз да бъда причината да страдаш, малката. Не мога да понеса да гледам как плачеш и да знам, че аз предизвиквам сълите в очите ти.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 25, 2013 8:03 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtp14jt7qk1shh4jso4_500
И мислиш, че с това ще ме накараш да се почувствам по-добре?Мислиш ли, че така ще съм щастлива?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtp14jt7qk1shh4jso7_500
Не съм чак толкова безчувствена, не бих те накарала да страдаш.А и сама усложних живота си, позволявайки си този ден да се превърне в реалност.И за разлика от теб, нямам желание да се самосъжалявам с тази мисъл.

Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 25, 2013 8:22 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqs8hJE0E1spygkeo4_250
Искам да бъдеш щастлива, Елена. Нищо повече.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrmgk5niN71ral8o3o7_250
Не съжалявам за случилото се. Не съжалявам и че те обичам. И няма нищо в света, което би променило чувствата ми. И да, готов съм да прекарам остатъка от вечността си без теб, стига да знам, че си някъде в безопасност и си щастлива.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 25, 2013 8:31 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtp3dgvNAT1sbvo8go1_500
Казах ти, че не мога да съм щастлива, знаейки, че ти страдаш.Прекалено много ме е грижа за теб.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 25, 2013 8:53 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrqozyMVKR1ral8o3o5_250
Щастлив съм, Елена. Знаейки, че ти си добре, съм щастлив. Нищо друго няма значение за мен.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 25, 2013 8:55 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtp17pswTX1r2vjrqo5_250
Ти наистина си мъжът мечта.Обичам те.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 5:03 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 POUKG93
Опитвам се. А това наистина ми харесва как звучи. И аз те обичам, Елена.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Чет Сеп 26, 2013 5:58 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mtqutiI0i61rk823po1_500
Съжалявам само, че не може да е по начина по който трябва.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 6:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 14 Tumblr_mrsa3duvXA1ral8o3o7_250
Може би един ден.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 14 от 21 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Next

Върнете се в началото