The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 28 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 28 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 17 от 21 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 42607

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Чет Окт 03, 2013 1:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mu31r2cZxV1rqxa3zo3_250
Как?Като ме притискаш до ръба, докарвайки ме до лудост?Карайки ме да правя неща, които не искам?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 5:15 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mthn4g4k6Y1rav3sko1_500
Направих грешка, окей? Може би не бях прав, но се чувствам.. чувствам се отчаян, Елена. Просто искам най-доброто за теб.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 39516

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 7:24 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mud65ig3Ew1sioz04o8_250
Моля те, не ме гледай така.Защо си отчаян?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 7:32 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mq96j2guun1r6f8cpo2_250
Аз съм виновен, че изключи чувствата си. Не бях там, когато се нуждаеше от мен. Допуснах болката ти да те повали. Един миг, в който изгубих нещата от контрол, един миг, в който всичко отиде по дяволите. И сега не знам как да поправя цялата тази бъркотия. Не знам как да те накарам да бъдеш щастлива отново, любов моя.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 7:37 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mud0v2vcOP1shh4jso4_250
Няма защо да се виниш за нещо, което не е в твой контрол.Аз направих своя избор и съм доволна с него.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mud04z0Cc01shh4jso4_250
Не продължавай да се самонараняваш, изричайки това какво е трябвало да направиш.Не си.Точка по въпроса.Няма връщане назад.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 7:41 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mtrca8hAmr1r8vzdno2_r1_500
Чувствам се сякаш не съм достатъчно добър за теб вече.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_m7wyqkvadt1r8vzdno1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 7:46 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mud04z0Cc01shh4jso3_250
Ти за мен или аз за теб?Мисля че е спорен въпрос.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_muczwuxUIc1shh4jso2_250
Ти винаги ще си правилният избор за мен.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mnecawMobo1s5fxc7o1_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 7:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_lmfx6wnPPP1qdi1fko1_500
Мисля, че е време да сменим темата, малката. Ясно е, че никога няма да постигнем съгласие относно това. И двамата знаем, че сме лоши един за друг, но никога добри за някой друг.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_m90yu5xPT71qcw7xno2_r2_250
Някакви идеи как да запълним времето си, освен да се върнем в леглото?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 7:54 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_muctjyjyyY1sonohko2_500
Нямам претенции, стига времето ни да е оползотворено.Но наистина, нека да не е в леглото.Прави ми се нещо щуро и...без граници.Идеи?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_muctjyjyyY1sonohko1_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 7:57 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_msy6lo38xi1r2zzb1o1_500
Все още ли обичаш да пътуваш?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 7:59 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_muctjyjyyY1sonohko4_250
Какво си намислил?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 8:02 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_ma58xscZQB1r8vzdno1_500_zps0bb49116
Мислех си да отскочим до Мексико, може би до Ню Йорк или Париж. Ти избери.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 8:04 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mubtw0W4Nw1susbuio1_500
Мислиш ли, че ще се получи?Бягането от реалността?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 8:09 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_luzmtnAyP01qaf01uo1_500
Можем да останем тук и да се самообвиняваме за грешките си или да излезем навън и да опитаме да бъдем щастливи въпреки тях. Кое избираш, принцесо?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 8:11 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mubhsuxlsW1ret4j4o5_250
Казано така няма място за спор.Но...Джеръми?Не мога да го оставя напълно сам, било то и за седмица.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 8:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mj5unc1jgg1r8vzdno7_r1_250
Тогава ще го вземем с нас.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 8:19 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mubhsuxlsW1ret4j4o6_250
Знаеш, че няма да се съгласи.По-добре да останем тук.Също може да се забавляваме.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 8:26 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mi70q1klfd1r8vzdno5_r1_250
Ако искаш мога да поговоря с него.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mj5unc1jgg1r8vzdno5_250
И той не би устоял на чара ми.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 08, 2013 8:30 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_muda13Q3pg1sxluwso1_500
Харесва ми забавното ти лице.Толкова е...очарователно.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Окт 08, 2013 8:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mftrdrxxTh1r8vzdno1_250
Не сменяй темата, красива госпожице.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_inline_mt548c6Htq1r4r9u5
И не ме карай да се изчервявам.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Окт 09, 2013 1:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_inline_mue2o27fSs1r9pone
Никога не бих посмяла да го направя.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_muejp0MLgB1rw7b7oo2_250
Възможно ли е да се изчервиш?Бих искала да видя как става.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Окт 09, 2013 4:35 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mb3e03yTxS1rp11mn
Аз или ти ще говориш с малкия Гилбърт?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mj5unc1jgg1r8vzdno5_250
Въпреки че съм ангел, използвам човешко тяло за приемник, Елена. Възможно е да се изчервя. Но ще трябва наистина да се постараеш, за да ме засрамиш.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Чет Окт 10, 2013 1:25 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mugbmrtzOn1ssaenpo1_500
Никой няма да говори с него.Стига, Майкъл, не мога да избягам сякаш нямам никакви отговорности.Но ако си такъв желаещ, мога да направя живота ти ад и тук, не е нужно да отиваме на другия край на света.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mug5uiYYDL1s2u1gto1_500
Имам нещо наум, но е прекалено неприлично, за да го изрека на глас.Мисля, че желанието ми да те видя засрамен, не е чак толкова голямо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Окт 11, 2013 8:56 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Michael-and-Sara-prison-break-23872475-500-200
По-скоро си мислех, че мога да те отвлека. Ще си прекараме чудесно. Само двамата.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_lkj4woHQmT1qgbw94o1_500
Дори не си помисляй да спираш до тук, Гилбърт. Или ще ме принудиш да направя доста по-неприлични неща с теб.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Окт 12, 2013 5:05 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_mukemeNakF1s28iwao1_500
Толкова е примамващо, красавецо.Но не мога...трябва да отида в колеж, да бъда нормалното момиче, забрави ли?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 17 Tumblr_muke6aFzj91sdvjhqo1_250
Това трябваше ли да ме уплаши?Бих искала да те видя как опитваш...
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 17 от 21 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Next

Върнете се в началото