The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 21 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 21 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 15 от 21 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 42897

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Чет Сеп 26, 2013 6:28 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtqwhvOlrQ1sog1gho1_500
Не мога да ти се доверя напълно както преди.Винаги ще има шанс да ме изоставиш, заради "доброто ми".
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 7:12 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mrsa3duvXA1ral8o3o2_250
Подценяваш ме, малката. Мога да понеса повече болка, отколкото си мислиш. И когато казвам, че нищо не е в състояние да ме отдалечи от теб отново, значи наистина го мисля.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 39806

Писане by Elena Gilbert Чет Сеп 26, 2013 7:27 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_msh03gYG0t1rj0j5eo2_250
Обещай ми.Обещай ми го.Закълни се, ако трябва.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 7:36 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mrqaubnqUZ1ral8o3o3_250
Обещавам. Заклевам се, Елена.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_m7hk86nU0c1ro6fylo1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Чет Сеп 26, 2013 7:41 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_msh03gYG0t1rj0j5eo3_250
Вярвам ти тогава, любов моя.И ако ме излъжеш отново...ще те намеря.Където и да си и ще те накарам да съжаляваш.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 7:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mefxv9yvHk1qd1kvjo1_500
Няма да се отървеш толкова лесно от мен този път, малката.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Чет Сеп 26, 2013 7:49 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_msh03gYG0t1rj0j5eo1_250
Харесва ми как звучи.А сега кротувай, красавецо, изморена съм.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 7:56 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtnqmzbt9L1rez1yto1_500
Тогава нямам нищо против да те наблюдавам докато спиш.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_lh3112lh3m1qgoyb6o1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Чет Сеп 26, 2013 8:00 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtqvb64Y8d1sx08oio1_250
Хмм...обещаваш ли, да не правиш нищо докато спя?Както и да не ходиш никъде?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 8:06 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_menwztXILI1rdtrhmo1_500_large
Уоу, колко сте недоверчива, госпожице Гилбърт. Разбира се, че нищо няма да ти направя, няма и да ходя никъде. Бих поспал заедно с теб, но за жалост ние, ангелите, не спим.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Чет Сеп 26, 2013 8:11 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtr0qjzyzy1shh4jso1_250
Добре тогава.Лека нощ, красавецо.И първото нещо, което искам да видя, щом се събудя...са тези прекрасни сини очи.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Чет Сеп 26, 2013 8:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_inline_miym5f7b6P1qz4rgp
Сладки сънища, любов моя. Спи спокойно, обещавам да бъда тук, когато се събудиш.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 27, 2013 1:46 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mts375WE0I1rsh4mao3_250
Помислих си, че се шегуваш, казвайки, че не спиш.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mts375WE0I1rsh4mao2_250
Добро утро, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 27, 2013 3:25 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Delena-Bed-damon-and-elena-33878606-245-200
Иска ми се да се шегувах, но за жалост е така. Но за сметка на това беше прекрасно да те гледам как спиш спокойно.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_lu793dLPfC1qg0ysvo1_500
Добро утро, принцесо.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mr872eDof31rllm3zo1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 27, 2013 4:20 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtskuyKslr1ss63spo2_500
Не се ли отегчи поне за секунда?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtsfy7OReJ1rdyltso1_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 27, 2013 4:31 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_lbds3eAJAF1qamybzo1_500_large
Не, но трябва да призная, че си позволих да надникна в съзнанието ти понеже бях твърде любопитен защо се усмихваше на сън и доста се изненадах, когато разбрах какво сънуваш. Беше сладко.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 27, 2013 4:39 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mthg6vB1PP1qczbq3o1_500
Лъжец!Каза че няма да правиш нищо!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtsm11df7f1sjoaaxo3_250
И какво сънувах, измамнико?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 27, 2013 4:55 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mbl54oWh8l1r23chco1_500
Като казах, че няма да правя нищо, имах в предвид, че няма да разхождам ръцете си по цялото ти тяло и да те предизвиквам.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_midlvecxfo1s56wg2o1_500
Аз и ти, всички откачени неща, които вършихме в миналото, когато усмивката ти беше постоянно на лицето ти.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 27, 2013 5:01 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtsmyub4S31sv8eaho1_250
Това бе в друго време.В друг свят.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 27, 2013 5:08 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mrj9t4rFXe1ral8o3o6_250
Но беше истинско. Само това има значение.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mrj9t4rFXe1ral8o3o4_250
Е, как предпочитате да прекараме деня си, госпожице Гилбърт?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 27, 2013 5:15 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtsl4nf4A51qmr51go3_250
За мен е без значение щом ти си с мен.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 27, 2013 5:42 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mrmj9v8Gqy1s4v9ino5_r1_250
Устройва ме, малката. Искаш ли да се позабавляваме?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mrkve3eWth1s4v9ino4_250
Отдавна не съм се смял, мисля че съм изгубил чувството си за хумор.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 27, 2013 5:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtm3j9Ww3H1qhc146o3_250
Какво ще е забавлението?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtnlqatWgZ1qhc146o1_250
Глупости.Просто ти трябва нужния подтик.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 27, 2013 6:14 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mrc8ihpxu51spygkeo2_250
Някога питала ли си се колко количество алкохол можеш да изпиеш?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_msa8wps15C1r2zzb1o1_250
Може би трябва да опитаме да разберем сега.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 27, 2013 6:23 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtnlqatWgZ1qhc146o2_250
Само това ли успя да измисли красивата ти главица?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 15 Tumblr_mtm3j9Ww3H1qhc146o5_250
Ако просто искаш да ме напиеш, за да спиш отново с мен, можеше да го кажеш и в прав текст.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 15 от 21 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21  Next

Върнете се в началото