The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 28 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 28 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 9 от 21 Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 42907

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 1:44 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfdl6vM9A1s7qhglo3_250
Ще е вълнуващо да го прецакаме.Най-накрая нещо, което ще разнообрази ежедневието ми.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 7:48 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mbn8a4Jx891ri1uo8o1_500_large
Стой до мен, Елена.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mjbg4poaot1rehe78o1_400
Бяхме на косъм.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 39816

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 8:10 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfx2lwvFF1qi32tro1_500
Браво, красавецо.Не знаех, че можеш такива неща.Практически, не съм запозната много с ангелите.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 8:22 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mnrr8qg8sk1s4v9ino4_250
Мога и още много. Това е едва началото.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mgqsxtImYG1r8vzdno1_r1_250
Лошо момиче. Знаеш как да ме разсееш. А сега да продължаваме с търсенето. И моля те, не поглеждай към стаите за изтезания.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 8:26 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfvsukLjG1s6829oo1_500
Мога да се справя с няколко грозни картини, Майкъл.А и всеки, който е тук, си го е заслужил.С няколко изключения.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 8:36 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_m7mttnxOAT1qgbw94o1_r1_500
Ще ме послушаш ли поне веднъж? Не искам да виждаш това, Елена.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 347h0n8
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 8:40 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mte3ygzgY91qivndso3_250
Да...добре, както и да е.Да продължим.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 8:42 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mcgvh2zlF61qfhivao1_500
Сигурна ли си? Мога да те върна обратно и да довърша сам?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 8:44 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfvr7fLA31qi32tro1_500
Мога да се справя.Не съм изнежено момиченце.А и ти си с мен.Продължаваме, докато не са дошли още демони.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 8:48 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_lw1m5yolqy1qgbw94o1_r1_500
Добре, щом настояваш.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mkqjplG1ni1qicm5fo1_250
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 8:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfqypDTl81qi32tro1_500
Колко отнема на една душа да се пречупи в ада и да се превърне в демон?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 9:00 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_llbatrBfPi1qcnxvno1_400
Зависи колко точно си вбесил Луцифер или някой от подчинените му и какви мъчения използват върху теб. Понякога отнема седмица или месец, но на някой с по-силна воля може да отнеме и години.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_monlmzhgmB1qbfe2bo1_500
Мисля, че сме близо.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 9:06 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfpk0qdN71sj34tao4_250
Години измъчване?!Това е...ужасно.Съмнявам се да има някой, който не се е пречупил.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfsh1flTR1qi32tro1_500
Да, трудно е да не го чуеш, нали?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 9:15 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_luetkxuDt81qgbw94o1_500
Братята Уинчестър. Те са живото доказателство за силна воля.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_lw9dgiPCW21qgbw94o1_500
Намерих я, Елена.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 9:21 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfz7pqNyT1s7qhglo3_250
Отивай тогава, красавецо.Спаси майка си.Аз ще бъда тук.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 9:47 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_lslddksm6N1ql6ycyo1_500
Не ходи никъде, малката. Няма да се забавя повече от минута.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Large
Хайде, принцесо, махаме се от тук.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 9:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfz7pqNyT1s7qhglo5_250
Сякаш има къде да избягам.Внимавай някой демон да не ме хареса и да реши да ме отвлече.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfz7pqNyT1s7qhglo6_250
Сигурен ли си, че ще може да се върнем по обратния път без произшествия?Най-вероятно са забелязали за липсващите копелета.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 10:01 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Micgif
Вече се досетих за това, малката. Затова и открих дори по-пряк път и оставих дългото разстояние, когато идвахме.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_lt8b7s1j7h1r1bn0n
Хайде, от тук.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mk4iraWbJm1s4gw8qo1_500
Да побързаме. Знаят, че сме тук.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 10:05 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtg0z0bDA01s9mtdgo1_250
Колко си предвидлив.Когато реша да правя нещо, ще взимам пример от твоята подготвеност.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 10:09 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_m7gz26Fqc71r8vzdno3_250
Когато се измъкнем от тук ще се погрижа за хапливия ти език, малката.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_m7l2l5556C1r8vzdno1_500
Почти стигнахме. Още минута и ще сме у дома на сигурно място.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пет Сеп 20, 2013 10:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfz7pqNyT1s7qhglo1_250
Ще я видим тази работа.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mtfwppYvqS1sr4mtyo1_500
Става все по-зловещо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пет Сеп 20, 2013 10:23 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_m15nopG7DN1qaf01uo7_r2_250
Определено няма да се примиря със сегашното положение.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_m1maoh1Sr01qh09nho4_250
Почти стигнахме.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_m7qmyzwUSL1r8vzdno1_r1_500
Всичко свърши, малката. У дома сме.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 12:23 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mth5m31Sy41sgbvejo1_250
Погрижи се за майка си, красавецо, всичко друго може да почака.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 1:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_lmmzy7j8611qgbw94o1_500
Ще я заведа някъде, където никой няма да може да я открие и нарани, а после ще се върна, за да видя как си. Ще ми отнеме около час, затова бъди търпелива, малката. Ще се видим съвсем скоро.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 4:47 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 9 Tumblr_mqmde67bRk1rypsblo2_250
Не се тревожи, красавецо.Тъкмо ще отида, за да се преоблека, после ще се върна, за да ми кажеш как е майка ти, а след това...ще видим.Тръгвай.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 9 от 21 Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Next

Върнете се в началото