The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 19 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 19 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 10 от 21 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 42597

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 7:24 pm

- след около час -
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mqekum9Im71qdx3gto1_500
Липсвах ли ти, малката?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_lopbbte5EL1r0p4ako1_500
Извинявай, не исках да те стресна.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 39506

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 7:27 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthpn6vJO91sd36hao1_250
Тъкмо беше започнало да ми става скучно.Даже започнах да пия.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthp4mQilj1sgejk9o1_500
Как е тя?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 7:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_m14x73jIhv1r5adk6o1_500
По-добре. Има нужда от почивка и сигурност, но не губи вяра, че всичко ще се нареди.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_me1pvxYH8H1r8un78o1_250
Ами ти, Елена? Как си ти след всичко, което видя там?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Jm2Ns0Y
Това е друго нещо.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 7:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthmwfbk9U1qe7736o8_r1_250
Добре съм, наистина.Няма да се разплача от страх или шок, бъди спокоен.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthmwfbk9U1qe7736o2_r1_250
Всъщност, съм доста...превъзбудена, ако може така да се изразя.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 8:01 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_ms16uqDAES1r6f8cpo10_r1_250
Само не ме лъжи, Елена. Единствено за това те моля. Наистина искам да знам как се чувстваш. Видяното не беше никак приятно и никак малко.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mt8klkJDyI1qm9b01o7_r1_250
Аз също, ако ще бъдем честни. Но всичко мина по-добре от очакваното.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 8:06 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthmwfbk9U1qe7736o4_r1_250
Искаш да знаеш как се чувствам?И от кога така?Когато ме изостави не ти пукаше как ще се почувствам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 8:11 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mmov4vYf4i1r8vzdno1_500
Знаеш, че не е вярно!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mrboliCwbu1r6f8cpo3_250
Никога не съм искал да те оставям, направих го, за да те предпазя!
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 8:14 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mtho2d76VN1sd36hao1_500
Или за да предпазиш собствената си съвест?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 8:17 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_lxr9k6vdwF1qc87cgo1_250
Млъкни. Няма да ме накараш да се чувствам още по-виновен отколкото съм.

△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 8:22 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_ms7o7oH5fr1rj0j5eo4_250
О, скъпи, аз вече карам вината да те разяжда от вътре, колкото и да не ти харесва.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthldofmY81s7qhglo4_250
И моля те, спри да ме целуваш.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 8:26 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_m9t2253kfH1r8vzdno4_r1_250
Давай, Елена. Опитай се да ме прогониш от живота си. Но ще ти кажа нещо - няма да те оставя отново! Запомни го добре, защото няма да се уморя да ти го повтарям докато не го проумееш!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mlv71nfc3Y1s7ovaho3_250
Защо? Страх ли те е, малката?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 8:32 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthldofmY81s7qhglo1_250
Не се опитвам да те прогоня, живееш в заблуда.Опитвам се да те улесня.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthsurLVwd1qe42moo4_250
Не.Възбужда ме.

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthrb9SGfp1sfb8mno1_250
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 8:40 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mlvrloLcZr1s7ovaho7_250
Да ме улесниш? Не, благодаря. Обичам предизвикателствата, знаеш го.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mrnyyvLuQV1s3au3ro5_250
Добре. Защото не мисля да спра.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 8:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthr32V6tl1sod0n2o1_500
Не ме разбра...не те прогонвам.Карам те сам да осъзнаеш, дали няма да стигнеш до решението да изчезнеш отново...някога.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthqwlPo6N1rlogeqo1_500
Защото, ако не го разбереш сега...за мен ще е прекалено късно.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 8:50 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mlv71nfc3Y1s7ovaho4_250
Няма да те оставя отново, Елена. Нито сега, нито след време. Никога, малката.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 8:54 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthog33qqt1svgsqvo5_250
Желая те, Майкъл.Желая те сега.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 8:59 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_m5l327WYqI1qln0g8o1_500
Обичам те, Елена. Повече от всичко на света.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_m2sdwqhap31qkheaxo1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 9:01 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthog33qqt1svgsqvo4_250
Знам, красавецо.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthog33qqt1svgsqvo9_250
И аз...и аз те обичам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 9:11 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_med5jgpbDi1qik2bvo1_500
Имаш ли представа колко точно съм щастлив в момента? Защото чувството е... неописуемо.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 BGDjUqF
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 9:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthmwfbk9U1qe7736o5_r1_250
Покажи ми...покажи ми колко точно си щастлив.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthog33qqt1svgsqvo8_250
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 9:19 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mbwxipzuMO1rfoh4go1_500
Усещаш ли го? Колко бързо бие само заради теб?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_lr7yhe1Xml1qg2ergo1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 9:30 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mthonz69fY1sxutnlo1_500
Харесва ми как звучи.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Delena-sex-big
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 9:33 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_memx3fWYDN1qik2bvo5_r2_500
Прекрасна си.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_lz09hvXSzp1qde295o1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Съб Сеп 21, 2013 9:41 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mmgphwyygQ1rupcito1_400
Тихо, скъпи.Целувай ме.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Съб Сеп 21, 2013 9:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mjokqlgeQ51qekck2o3_250
О, Елена...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 10 Tumblr_mc2cqri9Qx1r3w115o1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 10 от 21 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Next

Върнете се в началото