The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 18 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 18 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

2 posters

Страница 3 от 3 Previous  1, 2, 3

Go down

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Empty He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 5:40 pm

First topic message reminder :

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_muhheb1Clf1sretbqo1_500
Господи.. да те ощипя ли ,за да съм сигурна,че си истински?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Пари : 46467

Върнете се в началото Go down

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Empty Re: He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 6:10 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_inline_mrldx1pb1P1qz4rgp
Сигурен ли си,че нещо не те трвожи? Защото го усещам?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Empty Re: He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 6:24 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mojzsh5aK81qdoy3ao2_500
Да, разбира се, не се учудвам... Просто се досетих, че ми се стори малко странно колко бързо ми прости този път. А и докато бяхме в леглото... не спираше да повтаря, че ме мрази и че иска да ме убие. Но реших, че го казва просто така. И все още вярвам, че не греша.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Пари : 45622

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 6:35 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_inline_mrlgo7rydc1qz4rgp
Тогава предполагам,че няма нужда от притеснения. Ще бъдете добре.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 7:02 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_muojz1vudF1sivamho1_500
В момента не се тревожа за себе си, а за теб. Кога ще бъдеш ти добре, Алекс?
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 7:12 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mpfjqv1FmB1s83azoo2_250
Вероятно след като умра. Или по-точно никога. Но не ме мисли. Радвам,се че си толкова щастлив и че си толквоа влюбен в товако удивително момиче.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 9:52 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mqi0bkaOVB1qc06zco6_250
Ако намекнеш още веднъж за умиране, ще те удуша собственоръчно, малката.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mqi0bkaOVB1qc06zco5_250
Защо не дойдеш да живееш у дома? Не ми харесва, че оставаш сама в къщата ти.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 9:57 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mhu3m9gA1t1r00jioo1_500
Ама ти си станал по-забавен и от мен.. Може би защото Ребека няма да го одобри? Така и така,вече ме гледа с лоши очи.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 10:00 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mpy717PWXP1qjlbcqo2_250
Ти си най-добрата ми приятелка, като моя сестра. Ще я убедя ... някак си.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 10:07 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_m7fgh37Sbv1ra56fxo1_500
Обади ми се като това стане,ако не сме преживели няколко апокалипсиса преди това и телефоните не са се затрили. *лек смях*
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 10:11 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mqckjn2CBB1s5e970o2_400
Хайде... къщата е голяма, не е нужно дори да знае, че си там.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 10:13 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_lqvvifR7Wj1qhksxso1_500
Хубаво,слънце мое. Мир да има! Ако ще и на тавана ще живея само да си доволен.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 10:19 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mpjl3bitzq1srwk5go2_250
Казвал ли съм ти, че си най-невероятното момиче на света?
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 10:21 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_inline_mjyz5nDL6v1qz4rgp
За пръв път го чувам от твоите прекрасни устенца.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Cheek_kiss
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 10:24 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mpu5a0miwJ1qlxvxuo2_500
По дяволите, какъв пропуск....
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_inline_mq5n93i9ne1qz4rgp

△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 10:28 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_msrzgwPr8E1rhumx1o1_500
Простен ти е.. всичко винаги ти е простено,красавецо.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Съб Окт 19, 2013 7:12 am

Не съм се и надявал на друго.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 WChFObx
А това не трябваше да се случва...
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_mopjtnXfoU1qac6ozo6_250
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Съб Окт 19, 2013 7:27 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_muw12t7v4l1r2a24bo1_500
Какво не е трябвало да се случва? *намигване*
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Съб Окт 19, 2013 7:41 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_l65en2Rxo11qcs3sko1_400
Радвам се, че Клаус не се е опитал да настрои Ребека против мен докато ме нямаше, възползвайки се, за да я манипулира.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Съб Окт 19, 2013 7:47 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_muvdz788UC1s7s2vho1_500
И аз се радвам слънцето ми.. Надявам се слуховете да не са верни.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Съб Окт 19, 2013 9:18 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Eric-northman-gif-human-humans-love-Favim.com-239157
Ако дори се е опитал, кълна се, че ще го убия, но този път наистина.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Съб Окт 19, 2013 9:21 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_inline_miyw8ohfxV1qz4rgp
Може би просто онзи ме е излъгал за пръв път..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Съб Окт 19, 2013 9:28 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_m0zo3npWFq1rno7tuo1_500
Мисля, че и сама се досещаш как са наказвали лъжците в миналото. С удоволствие бих му отрязъл езика ако те е измамил.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Съб Окт 19, 2013 9:31 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_inline_miyw3iGMKr1qz4rgp
Спокойно,жребецо. И сама мога да се справя с него,ти се любувай на живота.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Съб Окт 19, 2013 10:05 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 3 Tumblr_lb8apzRcyX1qaho1po1_500
Мисля, че съм се размекнал след като отново се събрах с Ребека. Няма да ми се отрази зле да го измъчвам, започвам да мисля, че съм изгубил форма.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 3 от 3 Previous  1, 2, 3

Върнете се в началото