The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 21 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 21 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

2 posters

Страница 1 от 3 1, 2, 3  Next

Go down

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Empty He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 5:40 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_muhheb1Clf1sretbqo1_500
Господи.. да те ощипя ли ,за да съм сигурна,че си истински?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Пари : 46467

Върнете се в началото Go down

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Empty Re: He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 6:39 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_m5k61ojIIs1rr648i
Здравей, Алекс. Тъкмо на време.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_m5k68tvFnK1rr648i
Няма ли да дадеш прегръдка на брат си?
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Пари : 45622

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Empty Re: He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 6:42 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mubas12i0J1r2a24bo1_500
Така наречения ми брат не заслужава прегръдки. Дори целувка по бузата няма да има.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mcf3p8lYQL1r5vx49
Стреснах ли теее? *смях*
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 6:49 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_m6zsxjiax51rsonyt
Смееш да се подиграваш с по-големите? Имаш нужда от наказание.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_lrvspdkbng1r09puq
Което може да почака.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 7:05 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_ma5bc4KhEq1r25xgk
Може да почака много,много дълго защото сега просто имам нужда да бъда сгушена в теб.. Искам просто да си почина..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 7:08 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_lolw8kwas41qkd80co1_500
Съжалявам, че ме нямаше толкова дълго, малката. Дори нямаш представа какво се случи...
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 7:12 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_muasmxCGrK1sg82qmo1_500
Какво.. какво става.. нещо лошо? Нещо с Бека?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 7:19 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_lh4j88TTE41qcshb9o1_500
Не, всичко е наред с прекрасната ми годеница. Но... времето, в което ме нямаше.. баща ми ме намери. Измъчваше ме, а накрая реши, че просто трябва да ме убие. Не знам как, но събрах достатъчно сили и се измъкнах. Но съм добре, малката.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_lr12dlCXSD1r037vc
Обещавам, че повече няма да те карам да се тревожиш за мен. Освен това има и друго.. усетих нещо. Силно. Болеше те, Алекс.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 7:28 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_inline_mtv3z4ca8j1rmgniv
Аз.. усещах.. че има нещо,но не моех да те намеря..а лед това друга болка амъгли усещанията ми и .. Толкова съжалявам Алек.. ако знаех..
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_m39sx12n6F1ruca7ao1_500
Ами.. имах.. малък спор с Тиана.. и нека речем,че не съм бременна вече. Както и че с Хенри всичко свърши окончателно..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 7:31 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_motc9mHSvZ1riuzywo5_500
За Бога, Алекс... толкова съжалявам. Съжалявам, че ме не нямало,когато си имала нужда от мен. Прости ми, малката.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 7:34 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mtkmmbyfjh1rq45r5o1_500
Та ти си бил в по-ужасно положенеи от мен.. щели са да те..да те убият.. какво е едно износено сърце пред.. пред това..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 7:42 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Eric-Gif
Добре съм, наистина.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_lnmktgbOND1qkbmpfo1_500
Но не мисля, че Хенри ще се похвали със същото.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 7:46 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mq6zfjDxmf1r4mfe9o1_r1_500
Стига.. няма да му правиш нищо. Просро всичко свърши и това е. Всичко беше загуба на време.. Между нас никога няма да има нищо отново. Явно просто нямам късмет в любовта.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 7:51 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Eric-Northman-eric-northman-15246777-500-282
Може и да е мой брат, но това не оправдава действията му. Няма право да те наранява след всичко, което се случи, Алекс! Разкажи ми какво точно стана.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 8:00 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mut7cc8sna1su1dbto2_500
Той просто иска да е със законната си съпруга. Да бъде семейство с нея и с детето което чакат. Момиче.. точно като моето. аз бях просто онази лека жена,любовница,която се въргаляше с него зад гърбът на съпругата му.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 8:06 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_m63o3enah11r5wulk
Не говори така за себе си, Алекс. Никога повече! Ти заслужаваш да бъдеш щастлива! Повече от всичко на света...
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 8:14 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_muin36cyev1rhn5xho1_500
Колко пъти се опитвах? Край вече. Стига съм се залъгвала. Просто щастието и любовта не са за мен. И ти трябва да го приемеш. Поне.. се радвам,че ти си обсипан с любов.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 8:16 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mgzdfv5hLa1rybh11o1_500_large
Не мога да бъда щастлив, знаейки, че някой от близките ми страда. Знаейки, че ти страдаш. Мислех, че си го разбрала през годините, Алекс.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 8:18 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mugc76IJo51r0cjp7o2_500
Аз съм щастлива.. щом ти си щастлив и най-накрая вярваш в любовта. Каква ирония.. аз вярвах преди,а тя все не идваше.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 8:26 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_ltn9zirDvM1qcs3sko1_500
Кой би си помислил? Александър Флеминг, превърнал се във влюбен глупак, победен от малката Майкълсън.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_lrfixc315E1qa51o3o1_500
Но не се опитвай да ме разсееш. Все още съм повече от бесен на Хенри.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 8:36 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mtubv6Yts11r0cjp7o1_500
Няма смисъл. Както казах той е прав да желае това. Аз също искам семейство.. но с Илайджа нищо не е сигурно и най-вероятно в скроо време ще замина на околосветско пътешествие.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 8:38 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_ln42bgVDI71qeoihro1_500
Има ли начин да те накарам да останеш, малката?
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 8:48 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mtdu55Of4C1syzjqzo4_500
Ще ти.. пиша писма. Не обичам да се занимавма с имейли..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 8:52 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_inline_mqwozdwULN1qfea01
Та ти никога не пишеш писма, Алекс.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mrzypv5LaM1sayodwo1_500
Моля те. Имам нужда от теб, малката.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 8:55 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_lvix5swVlQ1r4mfe9o1_500_large
Може да се науча заради теб..
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| Tumblr_mbnjufrZHU1rafbq6o1_500
Само не прави това с погледа,моля те.. всичко друго но не и това..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 3 1, 2, 3  Next

Върнете се в началото