The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 28 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 28 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

2 posters

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Empty He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 5:40 pm

First topic message reminder :

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_muhheb1Clf1sretbqo1_500
Господи.. да те ощипя ли ,за да съм сигурна,че си истински?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Пари : 46467

Върнете се в началото Go down

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Empty Re: He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 9:01 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_mnq01slWHD1rud800o1_500
Не ми оставяш друг избор. Моля те, Алекс. Не заминавай.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Пари : 45622

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Empty Re: He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.|

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 9:06 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m8m442Rgww1qcs3sko1_500
Скъпия ми.. и какво да правя тук.. кажи ми.. какво? Ти си имаш свой живот..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 9:13 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Large
Живот, от който ти също си част. Не искам да те изгубя отново. Моля те, Алекс.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 9:15 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_lk2wkcW78x1qgzltho1_500
Добре..добре. Хубаво. Няма да те изоставя..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 9:19 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m8us969qFm1rtyd2s
Сега вече съм доволен.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 9:21 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_mepe1faMSz1rs9napo1_500
Оставаше и да не си.. щях да те фрасна тогава. Много яко.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 9:25 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Giphy
Я, виж ти. Барби показва характер. Давай, малката. Ако ще се почувстваш по-добре, направи го.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 9:29 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m42rf28q8g1rvck7zo1_500
Не бих те докоснала. Милата Ребека няма да ми го прости.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 9:32 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Disturbia.tumblr
Когато казах, че няма да позволя никой да те нарани, имах в предвид и Ребека.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Чет Окт 17, 2013 9:35 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m3pxn3oDnZ1r83rx9
Моя прекрасен спасител.. Ти я обожаваш.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Чет Окт 17, 2013 9:37 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m6wnapA4pX1r1pxbgo2_250
Може би е така. Все още се опитвам да разбера.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 11:22 am

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_mu3yso2VQ71sdk89yo1_500
Предложи й брак. Това стига на мен,за да разбера.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 4:37 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_lrhnm47U8Q1qd2t5e
Мислех, че знаеш. С Ребека се сгодихме преди цялата тази шибана история с баща ми.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 4:39 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_mutntundyB1rqb2ifo2_500
И какво от това? Това променя ли факта,че тя те обича и че ти обичаш нея?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 5:06 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_msbit1T3Mj1rs1y0wo1_r1_500
Какво има, Алекс? Това определено не е емоцията, която очаквах да изпиташ, когато научиш.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 5:10 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_muin36cyev1rhn5xho1_500
Нищо ми няма. Просто ти обяснявам,че тя е твоя свят,както ти винаги си казвал. А това е сериозно определение.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 5:16 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_lyo7m2Vezs1qep5quo1_500
Но ти си тази, която беше с мен през цялото това време. Ти ме познаваш по-добре дори от самия мен.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 5:18 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_mu7a35hcBz1su1dbto1_500
Свързани сме.. нещо като сродни души.. За това е така.
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 5:20 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m9fazqc4Cc1rogb13o1_250
А времето преди това, Алекс? Бързо забрави и за него.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 5:41 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_llzwyj3poy1qasx1uo1_500
Не съм забравила.. мога да ли да забравя периода от живота ми които бе най-правилен?
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_inline_mrlc0c5zBc1qz4rgp
Ребека.. тя.. как ти се струва? Сега след като пак сте заедно?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 5:49 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m60xaqrq6B1r6bq5ho1_500
За да бъда напълно честен, понякога ми се иска да върна времето назад и да преживеем всичко отново. Тогава бяхме щастливи, Алекс.
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_m5glepxjju1qzj4mzo1_500
Напълно нормално. За пръв път от дълго време усещам как нещата си идват на мястото.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 5:52 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_inline_mrldg88gC31qz4rgp
А и.. времената тогава бяха като че ли по-лесни..
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_inline_mrlcfrnm8F1qz4rgp
Аз.. дочух нещо.. което може и да не е вярно и да не ти хареса.. но го знам от човек които не би излъгал.. Нещата не са перфектни.. Алек.. пази се..
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 5:55 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_mlejl2q7t91r313iio2_r3_250
Какво си чула, Алекс? И от кого?
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Alex. Пет Окт 18, 2013 6:01 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_inline_mrldoul30o1qz4rgp
Един от хибридите на Клаус,един от доста доверението му които е запазил ми каза ,че Клаус е изключил чувствата на Ребека и че й е втълпил идеята,че иска да те убие ,но за сега играе кротко.. Как се държеше щом те видя? Веднага ли те прегърна?
Alex.
Alex.
Модератор.
Модератор.

Писане by △. FLEMMING Пет Окт 18, 2013 6:06 pm

He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 Tumblr_lr6anrEvqc1qcmv5x
Господи... Не! Това не може да е вярно, Алекс!
He's not my boyfriend, but i love his smile, his hugs, his advice, the way we laugh together, everything about him. |Alek & Alex.| - Page 2 TrueBlood_ep4_somuchcourage
И не, не се хвърли веднага на врата ми. Беше както винаги след като съм отсъствал. Характерните крясъци, обидни думи, сексът за сдобряване. Нищо необичайно, малката.
△. FLEMMING
△. FLEMMING
Хамелеон.
Хамелеон.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Върнете се в началото