The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

2 posters

Страница 6 от 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Empty “Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

Писане by Elena Gilbert Сря Окт 23, 2013 6:06 pm

First topic message reminder :

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mv36wmF0T31s7qhglo6_250
Кол?Какво правиш тук?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 43117

Върнете се в началото Go down

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Empty Re: “Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

Писане by Кол Майкълсън. Съб Ное 02, 2013 6:40 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_static_kol_4x23_nom
Просто съм свикнал да се забавлявам сам.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mj1suwSczI1s5tizlo1_500
И за какво? За да може всичко да приключи и да останат единствено спомени, които да напомнят, че някога е било различно? Не, благодаря.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Пари : 43233

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Empty Re: “Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

Писане by Elena Gilbert Съб Ное 02, 2013 7:17 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_muxf78LYsc1qe7736o8_250
Предполагам, че нищо няма да ти стане, ако опиташ веднъж нещо различно.Повярвай ми, забавна компания съм, когато кръвта ме опияни.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvn5j3NTsj1suuepho1_250
Звучи като красива история с тъжен край, Кол.Ето още една неразрешена частица от теб.Но нека да сме честни...не съм решила да разбивам сърцето ти, което "не съществува".Просто искам от теб да се отпуснеш и да се забавляваш, било то само за деня.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Съб Ное 02, 2013 7:23 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mslh3meBcH1ry8y61o1_500
Може би ще опитаме... някой път.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mmu4u03b3w1rfoeczo1_500
Защо толкова упорито настояваш да се отпусна пред теб, Елена? Едва не убих теб и брат ти, но все пак продължаваш?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Съб Ное 02, 2013 7:27 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_muxfvkPjh91qe7736o4_250
Да бе.По-добре да беше казал "никога".Поне щеше да е истината.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvn5j3NTsj1suuepho3_250
Мисля че оставихме миналото зад гърба си.Ти обеща да не докосваш брат ми, а аз обещах да не заговорнича зад гърба ти повече.Просто се опитвам да...
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvn5j3NTsj1suuepho2_250
Знаеш ли?Не знам какво се опитвам.Най-вероятно просто убивам времето си...Или просто не желая да призная пред себе си, че продължавам да се опитвам да извадя най-доброто от хората около себе си.Колко съм наивна само.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Съб Ное 02, 2013 7:43 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mf7gejkksq1rlh2v4o3_250
Оценявам чувството ти за хумор.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_m8mb45wQGg1r8hwexo2_500
Да, обичах веднъж, Елена! Обичах с цялото си сърце една жена, направих всичко за нея, но все пак не бях достатъчно добър, за да я спася. Отиде си преди векове, но сякаш беше вчера! Това ли искаше да чуеш, Гилбърт? Доволна ли си?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Съб Ное 02, 2013 7:48 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_muxfvkPjh91qe7736o1_250
Жалко, че не се шегувам.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_muxfvkPjh91qe7736o2_250
Съжалявам.Наистина го мисля...но така само ми показа, че бях права.Ти си просто наранен, скъпи...просто все още те боли защото не можеш да пренапишеш времето.С всички ни е така.“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mv00mpD8cD1qe7736o3_250
Сега, ако искаш, можеш да ми въздействаш...да изтриеш спомените ми, за да не си спомня истинското ти лице.Блясъка в очите ти, когато най-накрая го изрече.Хайде, направи го!Така ще си сигурен, че няма "да съм поредната, която ще те предаде"!
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Съб Ное 02, 2013 7:53 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_m85iinRB2q1r3a28lo2_500
Боли или не, шоуто трябва да продължи. Такъв е животът, Елена. А и на кой му пука?
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_ma5255jHVw1qakxjk
Именно това и ще направя, малката.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Съб Ное 02, 2013 7:57 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mv00mpD8cD1qe7736o8_250
Може и да не е така, Кол.Винаги може да е различно.Винаги има надежда.Дори и в най-проклетите моменти...винаги има светлина.Стига да пожелаеш, можеш да я видиш...
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mv00mpD8cD1qe7736o4_250
Просто ще избягаш от проблемите си.Защо не искаш да ми се довериш?Ако те предам, така или иначе лесно можеш да ме убиеш.Животът ми не значи нищо за теб.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Съб Ное 02, 2013 8:19 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mfb75p6GTw1rlh2v4o3_250
Светлината ми си отиде заедно с нея.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 7IlMNtM
Погледни ме, Елена.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 WRdLtcj
Не искам да се страхуваш, че ще нараня Джеръми. Той ще бъде в пълна безопасност.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mhnhqkufy31rq6dzao2_250
До къде стигнахме с плановете за забавление, любима?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Съб Ное 02, 2013 8:51 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mv00mpD8cD1qe7736o6_250
Винаги има шанс, красавецо.Винаги.И нищо не си заслужава да се откажем от търсенето му.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_muh6oxKzRW1qe7736o8_250
Благодаря ти.Няма да бъда като другите...няма да те разочаровам.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvn3ihySg31sjj9ibo1_500
До най-интересната част.Тази, в която си намираме играчки за нощта.Съгласен?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Сря Ное 06, 2013 11:57 am

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mdwuj3dVb61rq6dzao2_250
Не искам повече разочарования. Ето защо и оставих надеждата си да умре.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mr1fkkss3H1qe42moo2_250
Вярвам ти.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mdwuj3dVb61rq6dzao4_250
Вярно... Да вървим, Гилбърт.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 06, 2013 7:19 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvszhsZKKT1s7qhglo1_250
Никога не е късно да поправиш тази грешка.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvs6fvhQjx1s7qhglo1_250
Къде отиваме, лошо момче?Имаш ли си някое специално място за...тези цели?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Нед Ное 10, 2013 3:30 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mptykiSQNQ1sxlolio1_500
Да речем, че си падам по шумните местенца.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Нед Ное 10, 2013 3:43 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvzre3YpAx1rsh4mao3_250
Наистина има неща по които си приличаме.Мисля, че знам едно подходящо местенце.Хайде.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvwhdexm9S1sdds5yo10_250
Какво ще кажеш?Ще потанцуваш ли с мен?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Нед Ное 10, 2013 3:48 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_m1u16fJShe1r5tdn1
Не мисля, че съм добър танцьор, Гилбърт. Но ще си взема питие. Искаш ли?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Нед Ное 10, 2013 3:54 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mvxu0lUfau1s7qhglo3_250
Мислех, че си добър във всичко, Майкълсън.Без изключения.Разочароваш ме.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mw0whfTrda1rlvdl7o1_400
Да, искам.По възможност да е млад и красив.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Нед Ное 10, 2013 4:33 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 X13XZTT
Е, не можем всички да сме перфектни.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 3ogzMp9
Но някои полагат усилия.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mcu78o1CnP1qd1kvjo7_r2_250
Е, сега по-добре ли си?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Ное 11, 2013 2:45 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mw08hqboFB1qehsoxo2_500
Кой да предположи, че можеш да си наистина забавен, Майкълсън?
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mcu6hqEqTs1rp4im3o2_r1_500
Определено се чувствам по-щастлива.Но това не означава, че имам намерение да спирам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Ное 11, 2013 6:37 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mr1fkkss3H1qe42moo4_250
Любима, та ние тъкмо започваме. Как изобщо си помисли, че сме приключили?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Ное 11, 2013 7:43 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_inline_mta6g5fbbN1rxyuc0
Харесва ми тази усмивка.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mk2gke70Mr1r4hsfwo6_250
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Ное 11, 2013 7:58 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_lpfibkrKnq1qk6tevo1_500
Забрави за ограниченията. Всичко е наше.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Ное 11, 2013 8:12 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_merxadaFjt1r9xv0ho8_r4_250
Така е.И не само хората.Включително и алкохола.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mcx8nvKADt1rp4im3o1_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Ное 11, 2013 8:40 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_m6jtwzSwYv1rp7bwy
Ще ми е нужно доста, за да те оставя да се запознаеш и с останалата част от мен... Наздраве.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Ное 11, 2013 9:40 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mcvxz5Y4A01qdtvuqo1_500
Колко трудно се доверява, големият лош вампир...бих го приела за обида, ако не знаех, че си такъв.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mcy10f8bQv1qhz1uho2_250_large
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Вто Ное 12, 2013 7:29 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_lsrhvokTgy1qbjoqb
Има още много да научиш, Елена.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 6 Tumblr_mcu78o1CnP1qd1kvjo7_r2_250
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 6 от 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Върнете се в началото