The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 6 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 6 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 20 от 21 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 43117

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Пон Ное 11, 2013 8:04 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_m0qzly2dLS1qcmbd6o6_250
Аз също, малката... аз също.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_m0qzly2dLS1qcmbd6o7_250
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 40026

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Ное 11, 2013 8:19 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvtucthhFM1sjyi3po1_250
Обичам те.Ще намеря решение...сигурна съм, че ще измисля нещо.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_muwzeyyulh1riiq1co9_250
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пон Ное 11, 2013 8:44 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_inline_mjpma2Wrst1qz4rgp
Остави мисленето за по-късно. Да се забавляваме сега. Нали затова дойдохме?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_me4o4yweo01rvryvbo1_500_large
Трябваше да избягаш, когато имаше възможност.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пон Ное 11, 2013 9:33 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mw08hqboFB1qehsoxo1_500
Не е честно, винаги аз да съм твоята жертва, дразнителче.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Ное 12, 2013 7:46 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvzx5imJn81sunqmpo1_250
Така ли? Въпросът е какво ти ще направиш, за да промениш това?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Ное 12, 2013 8:19 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvtjnxNJgP1qehsoxo1_500
Има два варианта - да ти сритам задника или да те оставя да ме контролираш.Да питам ли кой предпочиташ, красавецо?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Ное 12, 2013 9:07 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mrgsbihhjf1s3au3ro6_250
Мисля, че вече сама знаеш отговора.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_m90yu5xPT71qcw7xno2_r2_250
Би ли предпочела свободата си от моя контрол или би останала все така очарована от него?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Ное 12, 2013 9:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvp191Pl8h1qehsoxo2_500
Две изкушаващи предложения, Майкъл.Ще трябва...да помисля и да реша спрямо действията ти.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 6:01 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mdd0744mhy1r8vzdno4_250
Спрямо действията ми? Е... предполагам, че ще трябва да ти предоставя и двете възможности, първата от която е да ти дам свобода... та тогава не очаквай постоянно да бъда залепен за теб, любов моя.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 6:23 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvlamwHZsL1qehsoxo2_500
Какво, ако не ти позволя да стоиш далеч от мен?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 6:31 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Large
Ще бъда безкрайно щастлив.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 6:42 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvlamwHZsL1qehsoxo3_500
Твоето щастие е и мое, любов.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 7:00 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mu56sdnowa1ssmqaxo5_250
Обичам те.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mve31zNWDF1rplsppo1_250
Танцувай с мен.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 7:05 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvlamwHZsL1qehsoxo1_500
Знам, красавецо.Това е всичко за което може да мечтае едно момиче.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvlagwHnUO1qehsoxo1_500
Но...няма музика, Майкъл.От къде това желание?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 7:08 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mea61vkGwD1qmrg0eo2_500
Музика? На кой му е нужна?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mea95tDuzK1qd1kvjo5_r1_250
Обичам, когато усещам как пулсът ти се ускорява, когато чуеш, че те обичам.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 7:12 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_lz5s3hPHDV1qknyg8o1_500
Не съм осъзнала, че така се получава.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 7:19 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mediomKoJW1qc5lm7o8_r1_250
Ти си моят живот. Не искам да те изгубя още веднъж. Няма да го понеса, принцесо.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 7:23 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mvdymjrPgy1sxujnbo1_250
Караш ме да се разтопявам, слушайки те как ми говориш.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 8:12 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Stefan-Elena-stefan-and-elena-32515768-500-265
Може би просто искам да те прелъстя и да се възползвам от теб. Някога замисляла ли си се над това?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 8:17 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Stefan-Elena-stefan-and-elena-32525073-500-273
Ако ставаше дума за прелъстяване, вече го направи.Можеше просто да си тръгнеш...хиляди пъти до сега, но ти не го направи.А и знам, че не си такъв.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 8:44 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 4x02-stefan-and-elena-32516225-500-240
А какъв съм, Елена?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 8:47 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_mv70y27PcN1r7jod8o4_250
Добър, грижовен, разбиращ...доброто момче.Това от което се нуждая.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 8:55 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_m1g8i5YPnA1r5xi7to1_r2_250
И което няма нищо против да те изкушава от време на време.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_m1uyk1XdBw1rncawso1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Ное 13, 2013 8:59 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_muidn84nze1rbvzado1_250
Нямам нищо против да съм изкушената.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Ное 13, 2013 9:07 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 20 Tumblr_inline_mj7w9hS7rK1qz4rgp
Въпросът е... дали ще издържиш на изкушението или ще му се отдадеш?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 20 от 21 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Next

Върнете се в началото