The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 6 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 6 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 12 от 21 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 43127

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Нед Сеп 22, 2013 8:11 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_lm2v170dwd1qh7487o1_r2_500
Защо се страхуваш?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mg2h0u8ku31r6zyb4o1_500_zps93aa762a
Елена... моята малка Елена.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 40036

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Нед Сеп 22, 2013 8:15 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mngzmkZR8i1spnrtto1_500
Не се страхувам.Предпочитам да съм имунизирана.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mmfheiIgF71rmhhnno1_500
А това е още по-сладко.Но не съм малка, красавецо.А дали съм твоя?Хмм...
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Нед Сеп 22, 2013 8:19 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mjqkwjPE0O1rp4im3o1_500_large
Няма нищо лошо в това да се страхуваш. Тук съм.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mjq3eolDoD1qbhueno3_250
Предлагам да си вземем душ преди да реша, че отново трябва да ти докажа, че си моя.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Нед Сеп 22, 2013 8:22 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mm14kzJo0Y1rarypbo1_500
Казах ти, че не ме е страх!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mhjbviH4QQ1rmrk15o1_500
Така ли?И колко точно пъти можеш да ми доказваш, че съм твоя?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Нед Сеп 22, 2013 8:31 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mjomf6DwHQ1qkkg7ko3_500
Страх те е, но не ти стиска да го признаеш!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_static_sidebar
Знам ли... може би няма да напуснем това легло в близкото десетилиетие?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Нед Сеп 22, 2013 8:36 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mhi8w8hMBJ1rmrk15o1_500
Не изпитвам страх.Не изпитвам нищо, забрави ли?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_msxyniSpgL1rbbezeo1_500
Прекалено си ненаситен за ангел, скъпи.И прекалено егоистичен.Харесва ми.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Нед Сеп 22, 2013 8:42 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Large
Вече ти казах - мога да чакам.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_men9khMBDq1rp4im3o1_500
В такъв ме превръщаш ти, Елена.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Нед Сеп 22, 2013 8:52 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mbldrfgn421qdsxfxo1_500_large
Чакаш какво?Човекът Елена или човечността във вампира Елена?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_lo0oaaouEE1qcuc27o1_500_zps94d62847
Оу, сега аз съм виновна...накажи ме тогава, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Нед Сеп 22, 2013 9:04 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mthvl5sOsS1shgd0ko2_500
Отдавна се примирих, че човекът Елена го няма. Но няма да приема, че човешкото в теб също си е отишло. Знам, че е някъде там, в сърцето ти. Знам го.. и няма да се откажа преди да го намеря.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m63bkzqK8S1r8npsco1_500
Koй е ненаситният сега, малката?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m1bthtVsVD1qd1kvjo7_250
Е, идваш ли или ще останеш в леглото... сама?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Нед Сеп 22, 2013 9:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m7wehvCv1X1rsp3vl
Не искам да бъдеш разочарован накрая, красавецо.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mtjnpjz3Ej1shn3k0o1_500
Харесва ми самотата.Тя ме предпазва.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mtjlqke2WT1qjc2zlo1_500
Но ако се постараеш...може и да дойда.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Нед Сеп 22, 2013 9:22 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mj5unc1jgg1r8vzdno9_r1_250
Няма да бъда, повярвай ми.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mi70q1klfd1r8vzdno5_r1_250
Наистина трябва да спреш да се заблуждаваш, малката.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m74fvkL1t91r02vwro1_500
Значи гледката на голото ми, мокро тяло не е достатъчна? Обиден съм, наистина.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Нед Сеп 22, 2013 9:28 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mtjq15HCbr1snj7fto1_500
Защо мислиш, че се заблуждавам?Това е самата истина.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mtjp2cjXpB1s867efo1_500
По дяволите, знаеш как да ме мотивираш.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Нед Сеп 22, 2013 9:34 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mj5unc1jgg1r8vzdno5_250
Не, не е истината. И много скоро сама ще се убедиш в това.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mc9m3rGr2y1rrt7qw
Усещам те, Елена. Знам, че ме наблюдаваш.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_ms7ozyOOPM1rgq9rlo1_500

△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 23, 2013 1:31 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mtkwysu6VH1soqtoxo2_250
Ще се направя, че това не съм го чула.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mnf8waAKN91rpijcvo1_500
Изкушаваш ме, красавецо.

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mthcofQo951qczbq3o1_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пон Сеп 23, 2013 5:13 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m032o53reW1qf4jpro1_500
Щом ти е по-лесно така... няма да те спирам. Но когато го осъзнаеш сама, ще бъда до теб, малката.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_lrmemfT0xp1qc5lm7o1_250
Tочно това ми е работата. За да може, когато си тръгнеш, да изгаряш от нетърпение да се върнеш отново при мен.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mm8xyn0q8o1qjvm3mo1_500
Вече няма да ми избягаш, малката.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 23, 2013 5:34 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mtky0q2CXT1s6m0dvo1_500
Внимавай, Майкъл.Още малко и ще ме отвлечеш, за да ме имаш само за себе си.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пон Сеп 23, 2013 5:39 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_lta2lahheA1r31hrno4_500
Започвам сериозно да се замислям над това.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 23, 2013 5:46 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mtl5oooZXg1rbkgduo2_250
Не се ли замисляш, че не съм някое животинче, което можеш да затвориш в клетка за собствено удоволствие?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пон Сеп 23, 2013 5:52 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m1ts85GSWk1qfq8ubo1_500
На ясно съм с това, Елена. И точно затова ще присъствам в моменти от живота ти, когато ти самата решиш, че искаш да споделиш с мен.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 23, 2013 6:00 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mthgs2K61Z1rusjpbo5_r2_250
Скъпи мой...имаш ли идея колко много те обичам?Макар и не по начина по който искаш...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m6r9lk20UC1qgjlj8o1_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пон Сеп 23, 2013 6:08 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m53bwifcIQ1rn0y7so1_500
Бих се задоволил и със съвсем мъничко от любовта ти , малката.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Large
Действаш ми... адски... грешно, Елена.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m3f2oxcT6Y1r3w115o1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 23, 2013 6:18 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mthgs2K61Z1rusjpbo2_250
Не виждам нищо грешно в този факт...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mm6mz6VLJ61rvecw0o8_250
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пон Сеп 23, 2013 6:30 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mru9dsRuNL1soaapxo1_500
Смеете да опорочавате един невинен ангел, госпожице Гилбърт?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m6nsi8egFx1rzbireo1_500_original
Изглежда сте наистина лошо момиче.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 23, 2013 6:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m8gjueQ4aV1qbbcazo1_500
Такова е новото ми лице.Не мисля, че си недоволен в момента...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mt1bz01hFo1rypp4co1_500
И все пак...бъди добро момче, мамка му...
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Пон Сеп 23, 2013 7:01 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_mbkn7agn1K1rrzr19o1_500
Харесвам те с всичките ти лица, Елена. Мислех, че го знаеш.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m1yyh9Gqfs1qj7acbo1_500
Опитвам се, наистина.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 12 Tumblr_m9f4694q0S1rndbugo1_500
Кога ще се съгласиш да дойдеш с мен в Рая, при родителите ти?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 12 от 21 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Next

Върнете се в началото