The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 6 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 6 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia

2 posters

Страница 2 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Empty She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia

Писане by Niklaus Mikaelson Чет Окт 17, 2013 4:05 pm

First topic message reminder :

Не беше негова работа да се бърка. Не той контролира живота ми. Като толкова иска семейство, да вземе опърничавата ми сестра и да си живеят щастливо.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_inline_mtcxbvO1gG1s7xdwp
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Пари : 46194

Tattoos
Tatoo:

Върнете се в началото Go down

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Empty Re: She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia

Писане by Татя Петрова. Вто Окт 22, 2013 3:48 pm

Дразнещо е колко адски добър си в това да сменяш темата.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mp7g5oaOdp1rg8fy4o4_250
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Пари : 46260

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Empty Re: She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia

Писане by Niklaus Mikaelson Вто Окт 22, 2013 4:03 pm

Кажи ми какво да направя, за да си щастлива, мила моя.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_inline_mr31xfj1Ts1qz4rgp
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Вто Окт 22, 2013 4:09 pm

Мисля, че знаеш много добре, Ник.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_ly0247kn9j1r77c8do1_500
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Вто Окт 22, 2013 4:16 pm

Мисля, че е трябва да ти се реванширам подобаващо.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_inline_mr32t2m0VW1qz4rgp
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Вто Окт 22, 2013 4:19 pm

Привлече вниманието ми, Ник.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Large
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Вто Окт 22, 2013 4:40 pm

Моята кралица заслужава цялото внимание на света, нали? Ще накарам някой от хибридите ми да ни донесе вечеря, а през това време.... хм... защо не си вземе вана?
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_inline_mr32ryCzSY1qz4rgp
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Вто Окт 22, 2013 5:05 pm

Харесва ми как мислиш.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Large

Няма да ти преча, ако искаш да се присъединиш.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 5TWGHo8
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Сря Окт 23, 2013 1:55 pm

Нима не искаш да си починеш малко от мен?
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 5X01-Katherine-Silas-in-Damon-s-Bathroom-katherine-pierce-35430249-500-200
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Сря Окт 23, 2013 1:59 pm

Аз си почивам с теб, Ник.
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Сря Окт 23, 2013 2:07 pm

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mtt16e4ub71qik2bvo2_r1_250
Почти прозвуча мило.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mttwbl73o61rxmardo8_250
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Чет Окт 24, 2013 1:06 pm

Прекрасен си. Мисля, че мога да те гледам така цял ден и няма да ми омързне.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 CXofMRm
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Чет Окт 24, 2013 3:41 pm

Само трябва да го поискаш и ще го получиш. Обичам те, Татя.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mg23qmqK7C1s2sgozo1_500
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Чет Окт 24, 2013 4:10 pm

И аз те обичам, Ник.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 KyZk1az

Какво ще кажеш да продължим вечерта на друго място? Малко огладнях.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mjohnrXJvm1rp4im3o2_250
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Пет Окт 25, 2013 12:05 pm

Разбира се. Какво предпочиташ да хапнем?
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mv4zsiziWu1re995yo7_250
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Пет Окт 25, 2013 12:10 pm

Мм не мисля, че имаме голям избор, Ник.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 O6h0Di7

Но все пак предпочитам нещо младо и свежо.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 6fsj03Y

А Мистик Фолс е пълен с такива така, че не мисля, че ще е голям проблем в намирането му.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 ZOAxXd5
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Пет Окт 25, 2013 12:14 pm

Мога да накарам някой от хибридите ми да ни доведе вечеря или можем сами да си намерим.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mv4zsiziWu1re995yo4_250
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Пет Окт 25, 2013 12:18 pm

Второто звучи по-интересно, не мислиш ли?
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 9rVF0aY
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Пет Окт 25, 2013 12:32 pm

Някой май е в настроение за кървава баня.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_muqti78uCD1qekck2o2_250

Да вървим.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_muttfp1K311rkpwnno1_250
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Пет Окт 25, 2013 12:41 pm

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mjolkaOkZV1qipzbzo1_250

Мистик Фолс определено ми харесва повече по това време.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 7TepuTB
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Пет Окт 25, 2013 12:55 pm

Не си виждала Ню Орлиънс прз нощта. Още по-приятно е.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_muqqgfxsIF1rlrymro2_250
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Пет Окт 25, 2013 1:09 pm

Относно това, разбрах, че Марсел е в града.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 4758bd748a66
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Пет Окт 25, 2013 1:21 pm

Какво по-хубаво от това да видиш стар приятел, нали?
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_muqqgfxsIF1rlrymro3_250
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Пет Окт 25, 2013 1:27 pm

Нямам търпение да се срещна с него.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mk3h3s8CFZ1qeqwq8o1_500_large

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 4LgZwvq

Мисля, че вечерята ни току що пристигна.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mkesgsvXr81rqxa3zo2_250
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Niklaus Mikaelson Пет Окт 25, 2013 1:51 pm

Не съм сигурен, че ще се срещнеш с него.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mtspwwZyw71sxp01po6_250

Ммм, тъкмо навреме. Да видим кой ще ги убие първи.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mv51cqakQm1sa0lndo1_500

She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mo5cdmj6xm1rhw3hro1_500

Знаеш ли, чудя се дали си забравила или просто никога не си знаела как се прави, любима.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 Tumblr_mo5cdmj6xm1rhw3hro2_500
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
Хибрид.
Хибрид.

Tattoos
Tatoo:

Писане by Татя Петрова. Пет Окт 25, 2013 2:00 pm

Твърде си нежен, скъпи.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 RKVR3tQ

Всъщност мисля, че ставам по-добра и от теб, Ник.
She makes me feel both strong and weak at the same time.| Niklaus and Tatia - Page 2 HxHjw21
Татя Петрова.
Татя Петрова.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Върнете се в началото