The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 18 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 18 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 6 от 21 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 43057

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 7:41 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_maxolnZMkR1r8vzdno6_250
Аз бих ревнувал.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_macyqfD8481r8vzdno3_250
Това не е игра, малката. Дръж се сериозно. Или...
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 39966

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 7:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtabohP0lf1qi32tro1_500
Не се и съмнявам, любов.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtabkmiQ3i1qi32tro1_500
Или какво?Ще ме напляскаш ли?Или ще ме завържеш за леглото?Мм...
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 7:52 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_ma1xl6hlhc1r8vzdno4_250
Влюбих се точно в тази нехайна, щастлива усмивка.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_ma1xl6hlhc1r8vzdno6_250
Всъщност доста се замислих дали да не използвам вратовръзката си.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 7:59 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtacir9Hpn1qi32tro1_500
Да...като човек не слизаше от лицето ми.Или поне...преди смъртта на родителите ми.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtaccm8xSW1qey0y4o1_500
Оо, ангелите си падат по "50 нюанса сиво", а?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 8:04 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m9wrd17qKB1r8vzdno2_r1_500
Нали Хадес ти е гадже.. съжалявам, приятел, защо не го помолиш да ги потърси из своето царство? Може би са там.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m9r4zpz4OZ1r8vzdno4_250
Съжалявам, не съм чел секс-учебника. Но явно с този Крисчън имаме еднакви вкусове.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 8:07 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mt8rrxKjDC1qc9cn2o4_250
Никога не съм се замисляла, всъщност.А и...някак си ми се иска да повярвам, че са се превърнали в ангели.Знам, че е глупаво и детинско, но ми помага да се справя с мисълта.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtad2uZD371rpyupco2_250
До колко ли се припокриват вкусовете ви обаче?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 8:16 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m8z7hwIuIh1r8vzdno4_r1_250
Не съм сигурен, но... те бяха повече от добри, малката. Ще поразпита из Рая, може би ще ги открия там.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m8z7hwIuIh1r8vzdno3_r1_250
Защо не се убедиш сама?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 8:22 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtadp6kOEA1qi32tro1_500
Това покана ли е, красавецо?Знаеш, че ги обичам...
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 8:26 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m8hyd26JRW1r8vzdno8_r1_250
Покана, предизвикателство.. избери си.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 8:31 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtadnpmglZ1qi32tro1_500
Изкушаваш ме.Отново.Става ти навик, лошо момче такова.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 8:34 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m87g0dKx4q1r8vzdno6_r2_250
Преди ти харесваше.

△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 8:37 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtadfwTzPL1rpyupco1_250
Не съм казала, че сега не ми харесва.Напротив.Харесва ми...и то много.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 8:41 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7wi35sMQf1r8vzdno3_250
Точно в момента искам да разкъсам дрехите ти и да те направя своя, каквато беше преди.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 8:44 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtac2p55tw1rpyupco1_250
Опитай се да го направиш тогава.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 8:45 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7wi35sMQf1r8vzdno6_r1_250
Ако го направя, няма да мога да спра. А това само ще ти създаде проблеми. Затова предлагам да се придържаме към скучните теми на разгвор, госпожице Гилбърт.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 8:47 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtabb4CN8E1rpotgoo1_500
Мм...винаги мислиш за следващата секунда.Влудяващо е.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtaa3jjCzg1si9phuo1_500
Но добре...нека да говорим за Ада тогава.Кога тръгваме?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 8:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7ygfqYPtp1r8vzdno5_250
Ти също си влудяваща, но не се оплаквам.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7uuv47Px51r8vzdno2_r2_500
Нетърпелива както винаги.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7uuv47Px51r8vzdno1_r2_500
Утре сутрин. Имаме късмет, че Луцифер е тук и не се навърта в царството си.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 8:59 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_inline_mtaeyzAbtf1rzboud
Нямаш си и на идея колко еротично ми прозвуча.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtae1t9EpM1qi32tro1_500
Толкова скоро?Харесва ми.И не си и помисляй да ме преметнеш, синеочко.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 9:02 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7ygfqYPtp1r8vzdno3_250
Повече от идеята за това как крещиш името ми докато крехкото ти тяло трепери в ръцете ми?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7ygfqYPtp1r8vzdno1_250
Това ли си мислиш, че ще направя? Как бих посмял? А и кога съм те лъгал, малката?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 9:05 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtady75hYT1qi32tro1_500
Колко безсрамни станахме изведнъж.Харесваш ми, когато си циничен, но...не ти вярвам за крещенето.Трудно крещя, скъпи...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtae03sgRg1r6klpgo4_250
Радвам се, иначе порядъчният шамар ще е най-малкият ти проблем.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 9:14 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7ss03OI8C1r8vzdno6_250
Влияш ми зле, но... усещането е хубаво. А относно крещенето... мисля, че скоро никой не те е карал да крещиш и просто си забравила. Но с радост бих ти припомнил.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7ni29MNJE1r8vzdno1_r2_250
На нас.. ангелите... забранено ни е да лъжем. Най-вече красиви тъмнокоси момичета.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 9:17 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtae03sgRg1r6klpgo3_250
Скъпи, надценяваш се.Всъщност, скоро крещях, но ще ми е интересно да те видя как се опитваш.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtage4ttlR1rhn31io7_250
Звучиш като красив лъжец, но съм склонна да ти повярвам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 17, 2013 9:22 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7fumrps7S1r8vzdno2_r2_500
Скоро значи. Изглежда Хадес не стои мирен.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7gz26Fqc71r8vzdno7_r1_250
Аз ти вярвам.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 17, 2013 9:24 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_mtagojtKFD1susbuio1_500
Така е.Но недей да ревнуваш, красавецо.Не ти отива сериозната физиономия.Предпочитам те...разкрепостен.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_inline_mtadyzeTQk1rzboud
Радвам се.И аз ти вярвам тогава.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 18, 2013 6:35 am

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 R1T20Wc
Разкрепостен? По-скоро клоня към ядосан.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 6 Tumblr_m7gz26Fqc71r8vzdno8_r1_250
Щях да бъда наистина разочарован ако не ми вярваше.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 6 от 21 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Next

Върнете се в началото