The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 30 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 30 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

2 posters

Страница 3 от 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Empty “Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

Писане by Elena Gilbert Сря Окт 23, 2013 6:06 pm

First topic message reminder :

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mv36wmF0T31s7qhglo6_250
Кол?Какво правиш тук?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 42607

Върнете се в началото Go down

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Empty Re: “Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

Писане by Elena Gilbert Нед Окт 27, 2013 12:12 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mvbru1LaTn1s7qhglo3_250
Ако трябва да сме честни, не мисля, че някой го обича.Освен Татя, но тя е друг случай.Но той ти е брат, не можеш да го мразиш в истинския смисъл на тази дума.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Empty Re: “Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/

Писане by Кол Майкълсън. Нед Окт 27, 2013 12:35 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mhnhqkufy31rq6dzao2_250
Ако собствения ти брат те държи мъртва в ковчег в продължение на векове, а малко след като се съживиш те убият, нима няма да го мразиш, Елена?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Пари : 42723

Писане by Elena Gilbert Нед Окт 27, 2013 12:39 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mvbt9wXory1s7qhglo5_250
Не знам.Може би не мога да се поставя на твое място, защото с брат ми сме всичко един за друг.Но...може би Клаус го е правил, за да ви защити, да не позволи никой да ви убие?Чувала съм логиката му, макар да не я разбирам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Нед Окт 27, 2013 12:42 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mh9ml9tQiE1rjpseko2_250_large
И все пак малкият Гилбърт го направи. Знаеш ли, мисля да започна отмъщението си от него.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Нед Окт 27, 2013 12:46 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mvbt9wXory1s7qhglo3_250
Стой далеч от брат ми, Кол.За момент си помислих, че не си като всички останали членове на семейството си.Моля те...той просто ме защитаваше.Той е единственото семейство, което ми остана!
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Окт 28, 2013 6:23 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mqwvjhJibT1rfb209o2_250
Изглежда крушата не пада по-далеч от дървото. Защо да ми пука за теб, Елена? Заради вас бях на онова проклето място!
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Окт 28, 2013 6:56 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mv7c48p6cs1qcpf2oo2_250
Защитавахме живота си!Направихме нужното, за да оцелеем, вие го правите всеки път и ви се разминава!Кол, моля те...Катрин заплаши брат ми.Завърши с натикан лек в гърлото.Ясно ми е че нямам шанс срещу теб, за това просто те моля да размислиш.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Окт 28, 2013 7:04 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_muvuxb0RQt1r3i0q8o5_250
И какво ще получа в замяна, Елена?! Нищо. Абсолютно нищо
!
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Окт 28, 2013 7:08 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mve78m7y2H1s7qhglo5_250
Винаги търсиш изгода, нали?Хубаво.Кажи какво искаш да получиш, но след това ще оставиш брат ми на мира.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Окт 28, 2013 7:30 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_m9c5kykYE21rph7hl
Колко благородно. Готова на сделка с Дявола, само за да предпази малкото си братче.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Large
Той ще бъде в безопасност. Засега. А колкото до услугата ми... всичко с времето си, Елена.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Окт 28, 2013 7:58 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mve78m7y2H1s7qhglo4_250
Ти далеч не си дявола, Майкълсън.Има и по-лоши от теб.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mve78m7y2H1s7qhglo2_250
"Засега" не ме устройва.Или имаме сделка, или не.Хайде, Кол, не искам кой знае какво.Няма да умреш от болка, ако кажеш две мили и прости думи.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Окт 28, 2013 8:12 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_inline_mj0nhcMa3j1rqd5w2
И това трябваше да бъде комплимент?
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_medlri9DWT1rqd5w2
Колко силно искаш тази сделка да се получи, Елена?
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Окт 28, 2013 8:16 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mve78m7y2H1s7qhglo1_250
Чувствай се свободен да го приемеш както пожелаеш.
“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mve78m7y2H1s7qhglo6_250
Просто искам Джеръми да живее спокоен живот.Най-накрая.Да има нормални тийнейджърски години.И ще направя каквото е нужно, за да му го осигуря.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Окт 28, 2013 8:20 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_m5m8qp4NEo1r8hwexo1_500
Добре, бъди сигурна, че ако нещо се случи на Джеръми, то не аз съм виновника.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Окт 28, 2013 8:24 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mv752eL9K11se3g50o3_250
Благодаря ти, Кол.Означава много за мен.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Пон Окт 28, 2013 8:33 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mhjwrl4wxt1rthswto1_500
Надявам се не е нужно да казвам какво ще се случи ако опитете още нещо срещу мен
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Пон Окт 28, 2013 8:41 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_muzoidZ6ve1rg8fy4o4_250
Не и ако не престъпиш обещанието си.Надявам се да си наследил честността от Илайджа.Защото аз държа на това което казвам.Вярвам ти, Кол.Не ме карай да съжалявам, задето ти се доверявам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Вто Окт 29, 2013 5:19 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_inline_mj4bilqYuK1qglljb
Чесността на Илайджа и недоверието на Никлаус, а също и темперамента на Ребека. Мисля, че съм събрал най-лошото от всичките си братя и сестра.

Последната промяна е направена от Кол Майкълсън. на Вто Окт 29, 2013 5:51 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 29, 2013 5:32 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_m1vz79xFAv1qd1kvjo1_500
Не съм съгласна.Всеки има нещо свое, уникално, което никой друг не го притежава.Сигурна съм, че и ти имаш нещо неповторимо вътре в себе си.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Вто Окт 29, 2013 6:13 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_m4sigmMW4e1r8hwexo2_500
Да, аз съм най-красивият от всички ни.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 29, 2013 6:23 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mvbtwvSzsI1s7qhglo5_250
Очевидно и най-големият шегаджия.Истинският хумор, а не сарказма са нещо рядко срещано за семейството ви.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Вто Окт 29, 2013 6:31 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_inline_mhikusYjyo1rqd5w2
Все още не разбирам защо отричаш очевиден факт.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 29, 2013 6:35 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mvbtwvSzsI1s7qhglo2_250
Може би защото обичам да те дразня.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Кол Майкълсън. Вто Окт 29, 2013 6:58 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_inline_mh7ooingLd1rqd5w2
Интересно. Всички, които са го правили, днес не са сред живите, за да разкажат.
Кол Майкълсън.
Кол Майкълсън.
Древен Вампир.
Древен Вампир.

Писане by Elena Gilbert Вто Окт 29, 2013 7:03 pm

“Hey, come on, there’s more to me than just gloomy graveyard girl. There’s a whole another Elena you have yet to meet. She was into everything, very busy.” /Elena&Kol/ - Page 3 Tumblr_mvbt9wXory1s7qhglo6_250
Това заплаха ли е?Трябва ли да съм...уплашена?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 3 от 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Върнете се в началото