The Vampire Diaries RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welcomee!
Latest topics
» Запазване на ликове!
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeПон Окт 20, 2014 2:06 pm by Elena Gilbert

» Търся си другарче за рп
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeНед Юли 06, 2014 7:13 pm by Stephanie Williams

» Нашите приятели.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeВто Юли 01, 2014 5:56 pm by Elena Gilbert

» everything you say is on fire {vivian&damon}
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeСъб Юни 28, 2014 7:21 am by Vivian Matthews ∞

» Търся си...
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:33 pm by Gabriel.

» Търся си другарче за gif
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 4:29 pm by Gabriel.

» the evolution of a human being [ Johnathan Clermont | Gabriel ]
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeПет Юни 27, 2014 11:02 am by Elena Gilbert

» Връщане на герой
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeЧет Юни 26, 2014 8:55 pm by Rebekah Mikaelson

» but you are my family after all / Niklaus and Tatia
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Icon_minitimeСря Юни 25, 2014 11:58 am by Niklaus Mikaelson

Вход

Забравих си паролата!

Our team!
Екип.
Rebekah
Mikaelson
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Original
status
single
portrayal
Claire Holt
alias
Barbie Klaus
Elena
Gilbert
birth date
occupation
unemployed
member group
Admin/Vampire
status
single
portrayal
Nina Dobrev
alias
Warrior Princess
Nadia
Winchester
birth date
occupation
unemployed
member group
Mod./Vampire
status
single
portrayal
Lucy Hale
alias
Lady Stoneheart
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 15 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 15 Гости :: 1 Bot

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 79, на Нед Яну 20, 2013 6:55 pm
Посещения
Free web counter

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

2 posters

Страница 2 от 21 Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next

Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Empty Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Пон Сеп 09, 2013 8:35 pm

First topic message reminder :

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msungk2nls1rjtk8jo4_500
Срещаме се отново, красавецо.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Пари : 42817

Върнете се в началото Go down

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by △.Scofield Вто Сеп 10, 2013 9:42 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lygt8f6s0i1qem3l9o1_500
В това ми е чара.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_m8aknfHsgY1qgbw94o1_r2_500
Кой би бил толкова глупав, малката?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Пари : 39726

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Empty Re: Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 10, 2013 9:47 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msxhyg6D2I1s62xfso1_500
Знам ли...някой бог.Хадес например.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 10, 2013 9:53 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lqu86wFpRE1ql6ycyo1_500
Хм, той ли е новата ти играчка, Гилбърт? Изумяваш ме.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lhp7n9otHX1qamwa1o1_500
Но не, дори той не ме плаши. А и съм сигурен, че "любимият" ми баща ще ме спаси ако стане напечено, защото не би позволил някой друг да ме убие вместо него.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Вто Сеп 10, 2013 9:58 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msxd3d9qfx1qi32tro1_500
Защо всички си мислите, че си играя с мъжете?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msxdi3Ml5e1qi32tro1_500
А да, проблеми с татенцето.Постарай се да не умираш.Все още си ми интересен, а не искам да изгубя и тази си "играчка".
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Вто Сеп 10, 2013 10:04 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mk2ah6LLl11s2k4vdo1_500
Виж ти, малката Гилбърт се ядоса.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lnkc5wYKD21qecw6fo1_r1_500
Щом съм играчка, защо си губиш времето в празни приказки, малката?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 1:21 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyofwW4TA1sqdh3oo3_500
Не съм ядосана, а подразнена.За да ме ядосаш, ще трябва да се постараеш.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyofwW4TA1sqdh3oo1_500
Защото обичам да си играя.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msy2p05zyN1scf8qxo6_500
Ти не обичаш ли?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 2:00 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_static_michael-eye
Ако исках да те ядосвам, отдавна щеше да крещиш и да ме проклинаш, малката.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lq36djOj2S1qlwafjo2_500
Обичам. Особено с теб.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 2:06 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msy2p05zyN1scf8qxo4_500
Само така ли можеш да ме накараш да крещя, Майкъл?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_ms9wp5tImU1ravh4qo3_500
Играй тогава.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyofwW4TA1sqdh3oo2_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 2:19 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lt6un1yj8w1qamybzo2_500
Страхувам се, че не, малката.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mjo4y4Qpqg1rh5co9o1_500
И ти ли играеш като Катерина? Без правила?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_m8vf0nOBge1qbnvdao1_500
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 2:25 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyrelfKYX1qmipquo1_500
Накарай ме тогава.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_ms75yfXIr21s28s67o6_250
Не ме сравнявай с нея.Нямаме нищо общо.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyri1ydwA1sfi0mvo1_500
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 2:35 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lmobxeS5RR1ql6ycyo1_500
Споменах ли, че обичам предизвикателствата?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_m8wjpxpGYH1qbnvdao1_500
Стига, Елена. Погледнато отстрани, бавно но сигурно си тръгнала по нейния път.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mqc75kr6cc1s3tefxo1_500
Харесвах повече старата, различна и уникална по душа Елена Гилбърт.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 2:46 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyr5eVoaB1qcpf2oo4_250
Да, някак си всички искат нея.Дразнещо е.И обидно.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_inline_msxv4tMLQh1r9pone
Късмет с откриването й тогава.Можеш да се наредиш на опашката чакащи това чудо да стане.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_inline_msxv728VbV1qz4rgp
Щом си се затъжил за старата Елена, върни се в миналото и се опитай да изчукаш нея.Аз си тръгвам.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 2:52 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_llbatrBfPi1qcnxvno1_400
Хубаво. Щом си щастлива със сегашното си аз, кой съм аз, че да те разубеждавам?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mikhidlDLT1rejtsro1_500
Оставаш, Гилбърт.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 2:57 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_inline_msxv3333qU1qz4rgp
Този, който до сега ми говореше колко много обича старото ми "Аз".
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_inline_msxv9xlzFD1r9pone
Няма да стане.Дръж си ръцете далеч от мен.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 3:06 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lw9dgiPCW21qgbw94o1_500
Не знаех, че е лошо човек да има вяра в някого.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Damon-Elena-damon-and-elena-16428912-500-276
Или какво, Елена? Ще повикаш Хадес да ме убие?
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 3:11 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_inline_msy2gv1ITo1s3y08o
Лошо е, когато се опитва да промени другия за собствените си изгоди.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msy2p05zyN1scf8qxo1_400
Задник.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 3:21 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_luetkxuDt81qgbw94o1_500
Забавно е колко малко ме познаваш, Елена.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_lqbzl5mwFN1qekl0t
Давай, върни се при скъпото си гадже, което само те използва.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 4:36 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyyk8Zt021sgme1eo1_500
Така ли мислиш?Значи не искаш старата Елена, за да се чувстваш в безопасност и в собствени води?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msywt5eW3g1rp4im3o1_r1_500
Може би аз го използвам.Какво знаеш ти?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 4:47 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mm3j1jpuWZ1r8vzdno2_250
Не, Елена. Не искам старото ти аз заради себе си. Просто се опитвам да предпазя теб, защото не искам да страдаш накрая.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mm3j1jpuWZ1r8vzdno1_250
Права си, не знам нищо, малката. Но и в двата случая заслужаваш нещо по-добро.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 4:51 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyrelfKYX1qmipquo2_500
Закъсня с поучителните уроци.Къде беше когато брат ми умря и сърцето ми се разкъсваше на хиляди парчета?
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyr5eVoaB1qcpf2oo2_250
Нещо по-добро?И кой може да ми го даде?Ти?Някоя друга заблудена душица в този проклет град?
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 4:54 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mld8llfTDz1r8vzdno4_250
Oпитвах се да остана жив сред всички ангели горе, които искаха да ме убият.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_ml7auwGL1P1r8vzdno7_r1_250
Всеки друг, но не и той.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 4:56 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyr5eVoaB1qcpf2oo3_250
Опитали са да те убият?Защо просто не ги унищожи?Ти си много повече от тях.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msyn04TdYV1qim3cro1_500
Какво му е?Мъж като всички останали.Но е и...по-различен.Кара ме да се чувствам специална.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 5:03 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_ml7auwGL1P1r8vzdno8_r1_250
Защото не съм такъв, Елена. Все още са недоверчиви, но предполагам, че с времето ще постигнем мир.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mlf4lv4N2K1r8vzdno2_250
Ти си повече от специална, Елена. Това не е нещо, което трябва да ти бъде подарено. Ти го носиш в сърцето си.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Elena Gilbert Сря Сеп 11, 2013 5:08 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msygyx1hKF1r2zzb1o8_250
Мир?Ти си син на Луцифер.Не се нуждаеш от мир.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_msygyx1hKF1r2zzb1o1_r2_250
Благодаря ти.Но единственото в което съм специална, е че приличам на Катрин и Татя.Че съм двойницата.Ако не бе това, аз съм никоя.
Elena Gilbert
Elena Gilbert
Администратор.
Администратор.

Писане by △.Scofield Сря Сеп 11, 2013 5:33 pm

Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mkx0npECD41r8vzdno8_r1_250
Нима ако започна война в Рая ще бъда по-добър от него? Аз не съм чудовище като баща си, Елена. Уморен от от кръвта и болката, в които тъне целия свят заради чувството на егоизъм.
Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.But you'll always be my hero even though you've lost your mind... /Elena&Michael/ - Page 2 Tumblr_mkx0npECD41r8vzdno4_r1_250
Да, може би външно си като тях, но душата ти те прави уникална, малката.
△.Scofield
△.Scofield
Ангел.
Ангел.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 21 Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next

Върнете се в началото